رونمایی از سند همکاری پیام رسان گپ و شهرداری مشهد

عضو هیات مدیره سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت:پیام رسان‌ها بستر‌هایی هستند که می‌توانیم با شهروندان ارتباط برقرار کرده و خدمات مان را در این بستر عرضه کنیم.

رونمایی از سند همکاری پیام رسان گپ و شهرداری مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدجواد رجائیان در آیین رونمایی از سند همکاری پیام رسان گپ و شهرداری مشهد افزود:در ارزیابی که بین پیام رسان‌ها در کشور اتفاق افتاد معدود پیام رسان‌هایی بودند که ویژگی‌هایی که مد نظر شهرداری مشهد است را دارا باشند و پیام رسان گپ با توجه به ویژگی‌های خاص و منحصر فرد فنی که دارد، انتخاب شد.

مهدی انجیدنی مدیر پیام رسان گپ نیز در این جلسه گفت:بخشی از خدمات دولت الکترونیک و شهر هوشمند از مشهد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات گپ در قالب پیشخوان‌های مختلفی از جمله خدمات شهری در اختیار افراد قرار می‌گیرد، ادامه داد:گپ به عنوان یک زیر ساخت، امکانات و خدماتی می‌تواند فراهم کند که سازمان‌ها اکنون به اشکال مختلف روی پرتال‌ها و نرم افزار‌های خودشان دارند در واقع هر کدام از این پرتال‌ها و نرم افزار‌ها دارای یک رابط کاربری خاص خودش است.

مدیر پیام رسان گپ تصریح کرد:ما مذاکرات را همزمان با چند شهرداری دیگر در کشور آغاز کرده ایم و سرویس‌هایی که در مشهد راه اندازی می‌شود را در یک فاصله‌ی زمانی کوتاه در تهران نیز راه اندازی می‌کنیم.
 
 
انتهای//ج.ر
برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار