سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی:

فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی 13 درصد کاهش یافت

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی میزان فلرینگ در سه نخست امسال در این پالایشگاه را ۱۰.۱۱ میلیون استاندارد متر مکعب دانست.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهرداد عبدی ظهر امروز در نشست بررسی روند تولید گاز در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از از برنامه‌های مهم پالایشگاه اول پارس جنوبی را کاهش مشعل‌سوزی و بهره‌وری از گازهای مشعل‌ها دانست و اظهار داشت: در این راستا میزان مشعل‌سوزی در سه ماه  تخست امسال به 10.11 میلیون متر مکعب رسید.

وی با بیان اینکه این میزان در سال گذشته 11.61 میلیون متر مکعب بوده است گفت:میزان فلرینگ در این پالایشگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد کاهش یافته است.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید و فروری گاز در این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال  2.6 میلیارد استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی فراورش شده است.

عبدی، به تولید میعانات گازی در این پالایشگاه اشاره کرد و افزود: در سه ماه نخست امسال 2 میلیون و 718 هزار بشکه میعانات گازی  در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و صادر شده است.

وی، تولید روزانه متوسط  گاز در پالایشگاه اول در 3 ماهه امسال را  27.5 میلیون استاندارد متر مکعب  دانست و افزود: در سه ماه نخست امسال  همچنین 8 هزار و 350 هزار تن گوگرد دانه بندی در پالایشگاه اول تولید شد و متوسط میزان تولید گوگرد مایع روزانه 10 هزار و 293 تن برآورد شده است.

انتهای پیام/س

تولید میعانات گازی در  پالایشگاه اول پارس جنوبی

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.