هزینه ۶۷۲ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه زوج‌ های جوان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶۷۲ میلیون تومان کمک هزینه برای تهیه جهزیه زوج‌ های جوان در استان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی  با بیان این که۶۷۲ میلیون تومان اعتبار برای جهیزیه  زوج‌ های جوان در استان هزینه شده است ، افزود: در سه ماهه نخست امسال ۲۶۸ زوج جوان نیازمند زندگی مشترک خود را با حمایت‌های کمیته امداد خراسان شمالی آغاز کردند.
وی گفت: از این کمک ها  ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و ۱۷۲ میلیون تومان نیز از محل منابع کمیته امداد استان برای تأمین جهیزیه مددجویان هزینه شده است.
اهرابی کمک هزینه ازدواج مددجویان را دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بیان کرد و افزود: زوج‌ های جوان تحت حمایت این نهاد در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تا سقف پنج میلیون تومان نیز بهره‌مند شوند.
وی اظهار کرد: هم‌ اکنون ۳۰۰ نفر از دختران و پسران تحت حمایت این نهاد متقاضی دریافت کمک‌ هزینه ازدواج هستند.
اهرابی به مشارکت حامیان طرح اکرام در پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه ایتام تحت حمایت اشاره کرد و گفت: حامیان طرح اکرام سال گذشته ۶۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز به‌ صورت غیر نقدی برای تهیه جهیزیه ایتام تحت حمایت خود کمک کردند.
انتهای پیام/ ب 

آغاز زندگی مشترک ۲۶۸ زوج جوان نیازمند در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.