زهرا خلیلی گوینده شبکه خبر:

چادری بودن و چادری ماندن اعتقاد قوی می خواهد

رعایت حجاب اسلامی در جامعه ما هنجار است اما اینکه حتما باید چادر بر سر داشت جایی نوشته نشده است.لیاقت سر کردن چادر اعتقاد قوی می خواهد نه اجبار.

چادری بودن و ماندن اعتقاد قوی می خواهدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی است که بحث حجاب میان کاربران فضای مجازی گرم است. این واکنش‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است. امام خمینی در 15اسفند سال 57 در خصوص نوع پوشش و حجاب بانوان تذکر می دهند و فرمودند: «وزارتخانه اسلامی نباید در آن معصیت بشود. در وزارتخانه‎‎های اسلامی نباید زن ‎ها لخت بیایند. زن ‎ها بروند؛ اما با حجاب باشند. مانعی ندارد بروند کار بکنند، لکن با حجاب شرعی باشند.» .
در هر مرحله و هرسال که از شروع انقلاب گذشت همواره بودند کسانی که بخواهند از هنجارهای جامعه سرپیچی کنند و تلاش کنند هم سو با مقاصد شخصی‌شان جامعه را ناآرام سازند.
به تازگی تغییر حجاب یکی از چهره‌های تلویزیون باعث شده تا کاربران نسبت به حجاب برتر بانوان، چادر موضع بگیرند.در یکی از این واکنش ها در فضای مجازی زهرا خلیلی یکی از مجریان شبکه خبر در واکنش به این اتفاق و آنچه کاربران بیان کرده‌اند در حساب کاربری خود نوشت:

چادری معتقد می‌خواهیم نه چادری مجبور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۷
من عاشق چادر هستم