رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: دو گرداننده باند سرقت ملقب به شب‌های مشهد دستگیر شده و به ۳۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری گردانندگان باند شب‌های مشهد بعد از ۳۶ سرقتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: با مراجعه فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه منزل مسکونی اش مورد سرقت قرار گرفته است، کارآگاهان مبارزه با سرقت تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و گزارش سرقت‌های مشابه، پرونده به پایگاه شرق پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات علمی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های شبانه آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی را به سرنخ‌هایی رساند که نشان می‌داد سارقان با یک دستگاه خودروی سواری پراید مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری این سرنخ، جوانی که راننده خودروی پراید بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، منکر ارتکاب سرقت بود، اما در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید و با معرفی همدست خود اعتراف کرد با شناسایی منازل ویلایی در خیابان‌های کم تردد و با اطمینان از خالی بودن آن‌ها با بالا رفتن از دیوار و تخریب قفل در‌های ساختمان اقدام به سرقت از منازل مسکونی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، همدست متهم را نیز دستگیر کردند و با تحقیقات بعدی از متهمان، ۵ مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت:اعضای این باند تاکنون به ۳۶ فقره سرقت شبانه از منازل مسکونی در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کرده و تحقیقات از آن‌ها با دستورات مقام قضائی ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

دو سارق پس از ۳۶ فقره سرقت به دام پلیس افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.