مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی

گسترش اخلاق و سواد محیط زیستی نسخه علاج بخش حفاظت از محیط زیست است

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: نسخه علاج بخش حفاظت محیط زیست گسترش اخلاق و سواد محیط زیستی است و با عنایت به سبقه آموزه‌های دینی درباب حفظ محیط زیست باید به جد دراین راه متولیان حفاظت محیط زیست را همراهی کرد.

نسخه علاج بخش درحوزه حفاظت محیط زیست گسترش اخلاق و سواد محیط زیستی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، تورج همتی با حضور در نشستی با فرماندار فیروزه افزود: انقلاب اسلامی به حفاظت محیط زیست هویت داده است و جایگاه امروز حفاظت محیط زیست مرهون عنایت ویژه مقام معظم رهبری به موضوع حفاظت از محیط زیست و اهتمام دولتمردانی است که اولویت نخست اجرایی خود را حفظ محیط زیست گذاشته اند.

وی گفت: لایحه حمایت از محیط بانان و قوانینی که در راستای سیاست‌های سازمان حفاظت محیط زیست و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب به مرحله اجرا در می‌آید.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: مبنای تمام اقدامات حفاظت محیط زیست استان جهت دهی به مباحث توسعه با ارائه و توصیه راهکار‌هایی موثر درچارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های محیط زیستی است.

فرماندار شهرستان فیروزه نیز درادامه ضمن تجلیل از تلاش بی وقفه محیط بانان در عرصه‌های طبیعی گفت: توجه به حوزه محیط زیست امروز به جبر مبدل شده و بحران‌های حاضر و معضلات ناشی از آن همچون انقراض گونه‌ها، تخریب زیستگاه‌ها و هجوم وحوش به محدوده‌های انسانی و برهم خوردن تعادل زنجیره حیات، باعث شده محیط زیست به کانون توجه عمومی کشانده شود.

محمدحسین صالحی همچینن از وقایع زیست محیطی حوزه شهرستان فیروزه سخن گفت و افزود: برای تأثیر گذاری در باب محیط زیست، حفاظت از آن باید اجتماع محور باشد و برای توسعه سرمایه گذاری‌های اقتصادی، همه مردم خود را مکلف به رعایت اصول حفاظت محیط زیست بدانند.

انتهای پیام//م. ن
 

حفاظت محیط زیست از طریق گسترش اخلاق زیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.