اختراعات مخترعان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع مختلف می‌شود که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

تلفن‌های هوشمند قابلیت‌های متعدد بسیاری دارند این تلفن‌ها شما را با دنیای جدیدی مواجه می‌کنند و به کمک آن می‌توانید کار‌های متعددی را انجام دهید که در اینجا به معرفی برخی از قابلیت‌های تلفن همراه برای هوشمند سازی خانه‌ها اشاره می‌کنیم.

گجتی که پرده خانه شما را کنترل می‌کند

برای کنار زدن پرده‌های خانه گجتی طراحی شده است که به تلفن همراه متصل می‌شود و به کمک یک بلوتوث می‌توان آنرا کنترل کرد و پرده‌ها را کنار زد.

این گجت هوشمند با پنل خورشیدی شارژ می‌شود و در درون ۲ گریبکس فلزی تعبیه شده است که با بهترین شیوه ممکن و کمترین صدا کار می‌کند.

به کمک این محصولات خانه خود را هوشمندانه مدیریت کنید

لامپ‌هایی که مبلغ قبض برق شما را کاهش می‌دهند

لامپ‌هایی طراحی شده اند که قابلیت جایگزین شدن با لامپ‌های کلاسیک قدیمی را دارند؛ این لامپ‌ها به کمک تلفن همراه هوشمند میزان نور را تنظیم می‌کنند؛ یعنی به کمک سنسور‌هایی که دارند در ساعات مشخصی از روز میزان انتشار نور را زمان بندی می‌کند تا در راستای صرفه جویی در مصرف برق، در ساعاتی از روز مقدار مشخصی نور بتابد.

قفل‌هایی که اجازه ورود هیچ دزدی به خانه شما را نمی‌دهند

امنیت خانه اهمیت بسیار زیادی دارد و به وسیله راهکار‌های مختلف و سیستم‌های امنیتی متفاوتی باید از خانه مراقبت کرد امروز قفل هوشمندی طراحی شده است که مجهز به یک دوربین است و همانند دوربین مداربسته عمل می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این دوربین؛ میکروفن، اسپیکر و حسگر اثر انگشتی مخصوصی است که در این قفل به کار رفته و این وسیله هوشمند با شناسایی هر موضوع یا صدای مشکوکی سریعا به تلفن همراه پیغامی می‌فرستد و در مواقع بسیار حساس تماس تصویری را برقرار می‌کند تا صاحب خانه بتواند موقعیت را ببیند و در صورت لزوم از طریق میکروفون یا اسپیکر صحبت کند تا صدای او پخش شود.

به کمک این محصولات خانه خود را هوشمندانه مدیریت کنید

وسیله‌ای که هوای خانه شما را تمیز می‌کند

 سنسور هوشمندی طراحی شده اند که به کمک آن می‌توان کیفیت هوای خانه را ارزیابی کرد  این سنسور با هدف شناسایی میزان دی اکسید کربن، رطوبت، دما و ذرات معلق هوا طراحی شده است تا به سلامت افراد یک خانه کمک کند.

این سنسور‌ها بلافاصله پس از تشخیص هرگونه شرایط خطرناک و حساسیت زا هشدار می‌دهند و اطلاعات را به تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

به کمک این محصولات خانه خود را هوشمندانه مدیریت کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۷
چه جالب
آخرین اخبار