برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مهرستان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان گفت: هشتمین جشنواره و مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی با هدف افزایش سطح معنویت در بین جوانان و نوجوانان در این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، میر احمد هاشم زهی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهرستان اظهار داشت، هشتمین جشنواره و مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی با هدف افزایش سطح معنویت در بین جوانان و نوجوانان و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت سیره زندگانی امام رضا (ع) در استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این جشنواره ۷ عنوان کتاب، ۳ عنوان کتاب ویژه بزرگسالان، ۲ عنوان برای نوجوانان و ۲ عنوان برای کودکان از بین چندین هزار نسخه کتاب انتخاب شده و به دو صورت مکتوب و آنلاین فردی و خانوادگی برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های سیب و سوران و مهرستان بیان داشت: دو عنوان کتابی که برای کودکان انتخاب شده شامل مسابقه نقاشی است که کودکان به همراه بزرگسالان کتاب را مطالعه و تصاویر ذهنی خود را ترسیم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان تیرماه است، تصریح کرد: در سال گذشته تعدادی از اعضای کتابخانه عمومی شهرستان مهرستان به صورت کتابخانه ای، شهرستانی و استانی در این مسابقه برگزیده شدند.

انتهای پیام/ع

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار