۲۸۰۰ مددجوی بوشهر صاحب شغل می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با هدف ایجاد ۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی کوچک ۶۰۰ میلیارد ریال تهسیلات اشتغالزایی در این استان پرداخت می‌شود.

۲۸۰۰ مددجوی بوشهر صاحب شغل می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی چهارشنبه در نشست شماری از مدیران اقتصادی استان بوشهر افزود: این میزان وام از سهم ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی استان بوشهر تامین شده است.

وی بیان کرد: در این طرح پرداخت تسهیلات به مددجویان بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

لطفی یادآور شد: با همکاری خوب بانک‌های استان در ستال گذشته تسهیلات پیش بینی شده برای اشتغال روستایی به میزان ۱۰۰ درصد تخصیص یافت که امیدواریم این مهم در سال جاری نیز اجرایی شود.

وی افزود: با همکاری بانک‌ها برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان در سال گذشته ۲۴۰۰ شغل برای خانواده‌های تحت پوشش امداد استان فراهم شد.

لطفی اظهار داشت: کمیته امداد برای توانمندسازی اقتصادی و معیشتی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده که در قالب طرح‌های مختلف عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر مهارت‌آموزی مددجویان افزود: با توافق صورت گرفته با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان کمیته امداد بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف شهری و روستایی استان توانمند مهارتی می‌شوند.

انتهای پیام/م

ایجاد ۲۸۰۰ ویژه مددجویان بوشهر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.