سفیر بلغارستان در تهران :

همدان ۲۰۱۸ معرف میراث ناملموس ایران باشد

سفیر بلغارستان در تهران گفت: باید در کنار میراث مادی، برای حفاظت و معرفی میراث ناملموس ایرانیان به جهان برنامه ریزی کند.

همدان 2018 معرف میراث ناملموس ایران باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هریستو پولنداکوف سفیر بلغارستان در تهران گفت: رویداد بین المللی همدان 2018 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال جاری میلادی، باید در کنار میراث مادی، برای حفاظت و معرفی میراث ناملموس ایرانیان به جهان برنامه ریزی کند.

وی  در اجلاس دو روزه سفرای خارجی در همدان که با حضور حدود 50 سفیر و نماینده خارجی با رویکرد رویداد فراملی همدان 2018 برگزار شد، اظهار داشت: اکنون همدان در مسیر درست گردشگری قرار گرفته و باید برای جذاب تر شدن خود نزد ملتهای جهان تلاش کند.

سفیر بلغارستان اضافه کرد: برای داشتن صنعت گردشگری مدرن باید از سنت ها و میراث با ارزش ملموس و ناملموس به خوبی استفاده کرد.

پولنداکوف با اشاره به جاذبه های کشورش، گفت: در بلغارستان به خوبی کلیسا، مسجد و کنیسه در کنار یکدیگر جاذبه های گردشگری آفریده اند و بسیار مورد اقبال عمومی قرار دارند و همدان نیز از این ویژگی بهره مند است.

وی تاکید کرد: همدان با حفاظت از تنوع دینی می تواند جاذبه های گردشگری بسیاری ایجاد و منابع درآمدزای جدیدی برای خود تعریف کند.

سفیر بلغارستان با اشاره به اینکه بلغارستان از اقتصاد و تجارت ایران بویژه شهر تاریخی همدان حمایت می کند، افزود: با همکاری و تعامل اتاق بازرگانی همدان و بلغارستان این مهم محقق می شود.

انتهای پیام/

معرفی میراق ناملموس ایران در رویداد ۲۰۱۸

برچسب ها: گردشگری ، همدان 2018
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.