برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: همایش بزرگ حجاب و عفاف ویژه بانوان در اردبیل برگزار می شود.

حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش بزرگ حجاب و عفاف روز یکشنبه ساعت 9 صبح همزمان با هفته حجاب و عفاف در پارک بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است، افزود: ضروری است در راستای حفظ ارزش زن و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده این فرهنگ بیش از این در شهر ترویج یابد.

شهردار اردبیل با تاکید بر ضرورت افزایش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان در شهر گفت: حضور گسترده بانوان به عنوان نیمی از قشر جامعه در فعالیت‌های مختلف در سطح شهر می‌تواند در داشتن شهر سالم و انسان محور نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در این همایش علاوه بر رونمایی از المان «بانو» در محوطه پارک بانوان، برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگری نیز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار برگزاری این همایش در گرمیداشت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب نیز با هدف ترویج این فرهنگ در سطح شهر در محوطه پارک دایر است تا این محصولات به بانوان عرضه شود.

انتهای پیام/ع

هفته حجاب و عفاف

 

 

برچسب ها: حجاب و عفاف ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۳۰ تير ۱۳۹۷
با سلام و احترام
مسئولین محترم استان در خصوص حجاب و عفاف باید به صورت جدی تر کار کنند و در این زمینه فرهنگ سازی بشه
آخرین اخبار