احضار عوامل شایعه سازی و دروغ پردازی در فضای مجازی به دادسرای کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و احضار عوامل شایعه سازی در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولان ذی سمت به دادسرای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:دستگاه قضائی با برهم زدگان امنیت روانی جامعه و شایعه سازان و دروغ پردازان در فضای مجازی با اقتدار برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به رواج شایعات بی اساسی در فضای مجازی علیه برخی از افراد حقیقی و حقوقی و مسئولان ذی سمت و نسبت دادن ارتکاب جرائم اقتصادی علیه این افراد و ایجاد جو بدبینی علیه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، این دادستانی به عنوان مدعی العموم و به عنوان حفاظت از آرامش و امنیت جامعه با رصد فضای مجازی برخورد با این شایعه سازان را که خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف نظام استکباری حرکت می‌نمایند را در دستور کار خود قرار داده و تعدادی از این افراد را شناسایی و جهت پاسخگویی احضار نموده است.

سالاری گفت:نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، جنگ تمام عیاری علیه نظام مقدس اسلامی آغاز نموده، که بخشی از این پازل، بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی است.


بیشتر بخوانید: شایعه اجازه خروج ندادن به رزم‌حسینی از کرمان کذب است 


وی تصریح کرد: هدف دشمنان از این شایعه سازی‌ها از یک طرف بی اعتماد نمودن مردم نسبت به مسئولان و کارآمدی نظام و از سوی دیگر گرفتن توان و مرعوب نمودن دست اندرکاران به عنوان نیرو‌های پیاده نظام با برچسب فساد مالی و اقتصادی است.

سالاری گفت:دستگاه قضائی به عنوان یکی از خطوط اصلی و مقدم مبارزه با جبهه استکبار با اقتدار کامل با این شبیخون پنهان دشمن مقابله خواهد نمود.

دادستان کرمان در پایان افزود: تعدادی از این فریب خوردگان و معاندان شناسایی و برخی احضار که برخورد لازم قانونی بابقیه عوامل صورت خواهد گرفت تا این ترفند دشمن نیز بلااثر گردد.

انتهای پیام/ی

هدف دشمنان از این شایعه سازی‌ها بی اعتماد نمودن مردم بوده است

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار