استعفای یک وزیر انگلیسی در پی رسوایی اخلاقی

وزیر کسب و کار‌های کوچک انگلیس به دلیل ارسال پیامک‌هایی با مضمون غیراخلاقی به دو زن، از سمت خود استعفا کرد.

استعفای یک وزیر انگلیسی در پی رسوایی اخلاقیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از بی بی سی، «اندرو گریفیتس»، وزیر کسب و کارهای کوچک انگلیس به دلیل ارسال پیامک های غیراخلاقی به دو زن، از سمت خود استعفا کرد.

اندرو گریفیتس که پیشتر به عنوان رئیس ستاد ترزا می، نخست وزیر انگلیس فعالیت کرده بود، با ابراز شرمندگی از این کار خود گفت: رفتار من باعث ناراحتی شدید همسر و خانواده ام شد. کسانی که همه چیزم را مدیون آنها هستم. من همچنین به خاطر شرمنده کردن نخست وزیر و دولت انگلیس که با افتخار در آن خدمت کردم، عذرخواهی می کنم.

اندرو گریفیتس که در وزارت کسب و کار، انرژی و استراتژی صنعتی مشغول فعالیت است، به ارسال بیش از 2000 پیام غیراخلاقی به دو زن در بازه زمانی سه هفته متهم شده است.

این وزیر 47 ساله که به تازگی هم پدر شده است، اعلام کرد: هرگز نمی خواهم رفتار خود را توجیه کنم و امیدوارم به مرور زمان بتوانم دوباره اعتماد مردم را بدست آورم. نخست وزیر انگلیس و دولت او همچنان حمایت کامل من را خواهند داشت.

استعفای «اندرو گریفیتس» در حالی رخ داد که پیش از این هم بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، دیوید دیویس، وزیر امور خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و به دنبال آنها «ماریا کولفیلد» و «بن بردلی»، دو نفر از معاونان حزب محافظه کار انگلیس از سمت‌های خود استعفا کردند. این افراد در اعتراض به سیاست های ترزا می که قرار است انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا، رابطه تجاری نزدیکی با کشورهای عضو این اتحادیه داشته باشد، استعفا کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار