همزمان با دهه کرامت انجام می‌شود؛

ارسال محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به ۱۱۰۰ مؤسسه فرهنگی جهان

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: در ایام مبارک دهه کرامت رضوی محصولات فرهنگی این آستان مقدس از طریق ارسال پستی، به ۱۱۰۰ مؤسسه فرهنگی در سراسر جهان ارسال می‌شوند.

ارسال محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به 1100 مؤسسه فرهنگی جهانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های این اداره تنها به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های مردمی در حرم مطهر رضوی محدود نمی‌شود، بلکه با به کارگیری تدابیری در حفظ و تداوم ارتباط با مخاطبان همچون ارسال بسته‌ها و محصولات فرهنگی تلاش داریم تا این ارتباط تداوم داشته تا اثرگذاری حضور آنان در جوار امام رئوف (ع) به یک سفر زیارتی کوتاه خلاصه نشود.

وی تصریح کرد: این اداره محصولات و بسته‌های تبلیغاتی خود را به‌صورت ارسال پستی برای بیش از 4 هزار مخاطب غیر ایرانی در 120 کشور دنیا ارسال خواهد کرد.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به محتوای این بسته‌ها، گفت: این بسته‌های تبلیغاتی علاوه بر بزرگسالان ویژه کودکان و نوجوانان نیز در نظر گرفته شده که شامل عطر متبرک، کتاب، ماهنامه شمس الشموس، مجله نسیم الجنان و فلش کارت مواعظ به زبان‌های مختلف است.

هاشمی نژاد افزود: این بسته‌ها به زبان انگلیسی، اردو، عربی، فرانسه، آذری و فارسی برای مشترکان غیر ایرانی در کشور‌های مختلف ارسال خواهد شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

ارسال بسته های فرهنگی آستان قدس رضوی برای مشترکان غیر ایرانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.