شرکت HMD Global گوشی Nokia 6.1 Plus را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد +عکس

با صعود Nokia 6.1 Plus، شرکت HMD Global قصد دارد این گوشی اندرویدی را در بازارهای خارج از چین هم عرضه کند.

شرکت HMD Global گوشی Nokia 6.1 Plus را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بلافاصله پس از اینکه HMD Global گوشی Nokia X6 را در بازار چین عرضه کرد، طرفداران اندروید به سرعت ناامیدی خود را نسبت به اینکه این گوشی هوشمند به بازار خارج از چین راه نخواهد یافت، ابراز کردند اما بعد از این ابراز ناامیدی‌ها بود که جوهو سارویکاس، مدیر HMD Global اعلام کرد که این گوشی به دلیل واکنش مثبت هواداران، به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

از آن زمان به بعد، ما منتظر این بودیم که عرضه رسمی جهانی Nokia X6 آغاز شود که هفته گذشته اعلام شد عرضه مستقیم این گوشی در بازار جهانی از تاریخ 28 تیر و کشور هنگ‌کنگ آغاز می‌شود. حالا در جدیدترین خبرها یک لیست Geekbench دوباره این عرضه جهانی را تأیید کرده است.

تا حالا این اطلاعات از گوشی جدید نوکیا را داریم که قرار است دستگاه این گوشی درعرضه بازار جهانی نام متفاوتی خواهد داشت: Nokia 6.1 Plus. تنها تفاوتی که این نسخه از گوشی نوکیا خواهد داشت، نرم‌افزار آن است. در حالی که نمونه چینی این گوشی یعنی X6 پوسته ویژه نوکیا را داشت، +6.1 قرار است با سیستم عامل اندروید خالص تولید خواهد شد.

اما همانگونه که امتیازهای Geekbench نشان می‌دهند، انتظار می‌رود که مدل 6 گیگابایتی این گوشی هم به بیرون از بازار چین راه پیدا کند. خوشبختانه تاریخ 28 تیر زمانی است که می‌توان Nokia 6.1 Plus را خارج از مرزهای آسیا دید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار