27 تیرماه؛

زمان آغاز سنجش سلامت نوآموزان عشایری اعلام شد

رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان زمان آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان عشایری در استان را چهارشنبه، 27 تیرماه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری، رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان با بیان اینکه در سال جاری مانند سال گذشته 3 پایگاه سنجش سلامت برای نوآموزان عشایری در نظر گرفته شده است اظهار داشت: نوآموزان عشایری در 3 قطب غرب، مرکز و شرق توسط این پایگاه‌ها بررسی خواهند شد.

وی زمان اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان عشایری طی سال گذشته را شهریورماه عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته برخی نوآموزان پایه اول ابتدایی با تاخیر وارد استان می ‌شدند و ممکن بود سنجش سلامت آن‌ها با تاخیر انجام شود، تصمیم گرفتیم امسال 50 درصد نوآموزان پیش دبستانی نیز سنجش سلامت شوند.

قنبری با اشاره به اینکه سنجش سلامت نوآموزان عشایری از چهارشنبه، 27 تیرماه آغاز می‌شود اذعان داشت: پیش ‌بینی می‌ شود بیش از 2 هزار و 100 نوآموز پایه اول ابتدایی، در سال جاری سنجش شوند.

رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان افزود: با توجه به اینکه حدود 60 مدرسه عشایری به آموزش و پرورش عادی منتقل شده‌اند و دیگر تحت نظر ما نیستند، این آمار تا حدی کاهش خواهد داشت، همچنین حدود 2 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در مناطق عشایری در استان وجود دارد که باید 50 درصد آن‌ها نیز سنجش شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه تا اواخر مهرماه و آبان‌ماه همچنان دانش‌آموزان عشایری در حال بازگشت به استان هستند، سنجش سلامت نوآموزان عشایری تا 15 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

آغاز اجرای طرح سنجش سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.