افزایش اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در سال جاری اعتبارات اشتغالز‌ایی مددجویان کمیته امداد استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان با بیان این که اعتبارات تخصیصی اشتغال مددجویان این نهاد امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: امسال ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی پایدار  اختصاص یافته است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۳۲ طرح اشتغالزایی بااعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال پایدار متناسب با شرایط بومی هر منطقه در استان ایجاد شود.

اهرابی گقت: سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال به این نهاد اختصاص یافت که ۵۲ میلیارد تومان آن ابلاغ و صد درصد آن جذب شد.

وی با بیان این که در سال گذشته برای دو هزار و ۵۰۰ نفر طرح اشتغال پایدار ایجاد شد ، گفت: بیشترین طرح‌های ایجادشده در استان در زمینهٔ طرح‌های خدماتی ، صنایع‌دستی ، دام‌پروری ، کشاورزی و فعالیت‌های صنعتی و معدنی بیان کرد.

گفتنی است: هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال پایدار مددجویان در استان فعال است.

انتهای پیام / ب 

ایجاد طرح‌های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.