بهره برداری از پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی جوین سبزوار

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی جوین سبزوار همزمان با دهه کرامت خبرداد.

بهره برداری از پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی جوین سبزواربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد مسعود مهدی زاده مقدم گفت: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌ها و فراهم‌کردن امنیت حضوربرای احداث و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مهدی‌زاده مقدم تأکید کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه گاز، وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حوزه گاز‌رسانی، مطلوب‌تر خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با کمک شرکت گاز استان تزریق گاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی در موعد مقرر انجام و از این پس صنعتگران این مناطق می‌توانند از آن استفاده و بهره‌برداری کنند.

وی عنوان کرد: این پروژه همزمان با اغازدهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال و به طول 5/6 کیلومتر به انجام رسید و اماده بهره برداری شد.

رئیس هیت مدیره و مدیرعامل افزود:این شهرک صنعتی با مساحتی بالغ بر 100 هکتار و استقرار 3 واحد زمینه اشتغال 43 نفر را فراهم کرده است.

مهدی زاده مقدم  بیان کرد: پیش بینی می‌شود در روز‌های آتی ناحیه صنعتی میان جلگه از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

انتهای پیام// ف. ح
 
برخورداری ناحیه صنعتی میان جلگه از نعمت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.