۱۵۹۷ نقطه از کشورمیزبان کاروان زیر سایه خورشید

دبیر ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: ۱۹ عنوان برنامه در سطح ملی برنامه ریزی شده است و در این خصوص کاروان‌های زیر سایه خورشید در ۱۵۹۷ نقطه از کشور اجرای مراسم خواهند داشت.

۱۵۹۷ نقطه از کشورمیزبان کاروان زیر سایه خورشیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محسن بذرگری هاشمی دبیر ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی افزود: بسته برنامه‌های دهه کرامت امسال در چهار اقلیم و طبق یک ماموریت مشخص توسط ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی ارائه شده است و امیدواریم با مشارکت مردم به ویژه مردم شهر امام رضا (ع) عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۲ عنوان برنامه با شعار محوری خدمت کریمانه در دهه کرامت امسال اجرا می‌شود، تصریح کرد: ویژه برنامه شکوه رضوان در حرم مطهر رضوی به عنوان محور اصلی برنامه‌ها پس از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع گوهرشاد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: یکی از اهداف برنامه‌های دهه کرامت اجرای مراسم‌های جشن شادی عمومی در مشهد است .

بذرگری هاشمی با بیان اینکه محور برنامه‌های بین المللی دهه کرامت هفته‌های فرهنگ امام رضا (ع) است که در قالب کاروان‌های زیر سایه خورشید در کشور‌های مختلف برگزار می‌شودافزود:هرساله کاروان‌های زیر سایه خورشید در عرصه بین الملل با حضور در کشور‌های مختلف مراسم معنوی برگزار می‌کنند که مورد توجه جمعیتی زیادی از محبین اهل بیت علیهم اسلام در سایه پرچم امام رضا (ع) قرار می‌گیرد.

وی گفت: بیش از ۱۵۰۰ مسجد در سطح مشهد شناسایی شده و ائمه جماعت این مساجد در فعالیت‌های تبلیغی دهه کرامت مشارکت دارند، و با سرکشی از بیماران، محرومین و نیازمندان سعی می‌کنند تا نسبت به رفع مسائل و مشکلات مردم قدمی بردارند.

انتهای پیام//ح.ص
 
 

اجرای ۵۲ برنامه با شعار محوری خدمت کریمانه در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.