برگزاری گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان

به‌مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع)، حضرت معصومه (س) و روز دختر، گردهمایی عفاف و حجاب با حضور بانوان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام علی‌نقی تهرانی‌زاده، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در این گردهمایی بیان کرد: جامعه امروز به حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی نیازمند است و دین اسلام نیز با عزلت نشینی زنان مخالف است.

وی  افزود: زنان ما باید بدانند که آزادی و بی بندوباری زنان درغرب موجب تباهی و سستی بنیان خانواده‌ها در این جوامع شده است، بنابراین سبک زندگی غربی نمی‌تواند سرلوحه و الگوی ما باشد.

وی با بیان این‌که باید برای دختران، معیار و الگو‌های خاصی معرفی شود، افزود: جوان امروز نیاز به الگو دارد و اگر ما این الگو را نتوانیم در اختیار نسل جوان و نوجوان قرار دهیم، به سمت الگو‌های غربی گرایش پیدا می‌کنند.

وی با تقدیر از مادران شهدا به عنوان بانوانی که تربیت کننده فرزندان دختر و پسر نسل اول انقلاب هستند، اظهار کرد: مادران امروز باید ادامه دهنده راه بانوان نسل اول انقلاب باشند و فرزندانی را تربیت کنند که ‏ادامه دهنده راه انقلاب بوده و ترویج دهنده فرهنگ مهدویت باشند.

سرهنگ یوسف ارجونى، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان نیز در این مراسم بیان کرد: حضور پربرکت حضرت معصومه (س) در کشور ما یک نعمت است که باید قدردان آن بوده و دِین خود را به این بانوی بزرگ جهان اسلام ادا کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زاهدان افزود: برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب، راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی است، بنابراین باید به افزایش کیفی و کمی آنان توجه داشت.

انتهای پیام/ع

 گردهمایی عفاف و حجاب در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار