بهرمندی ۵٠درصد از جمعیت شهرستان خاتم از خدمات تامین اجتماعی

رئیس تامین اجتماعی شهرستان خاتم گفت:۵٠در صد از جمعیت شهرتان خاتم از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهرمند هستند.

رئیس  تامین اجتماعی شهرستان خاتم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: بیش از ۱۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان خاتم از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند که ۶٠٠٠هزارو۴٠٠نفر از این آمار از بیمه شدگان اصلی به همراه خانواده هایشان ١۶هزار و۶٠٠نفر و ۶٨٧نفر بیمه مستمر بگیر که به همراه خانواده هایشان ١۴٠٠نفر هستند.

باقری نژاد با اشاره به اینکه ۶٨٧خانوار مستمربگیر، ۴٨۶خانوار بازنشسته، ۴۵سرپرست خانوار از کارافتادگی و ۱۵۶ خانوار مستمری بازماندگی بیمه دریافت می‌کنندافزود: حدود ٣١٠٠نفر بیمه شدگان اجباری در کارگاه‌های شهرستان خاتم مشغول به کار هستند.

وی از  حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تامین اجتماعی خبرداد و گفت:  این طرح بعنوان پایلوت دراستان یزد درحال انجام است .

باقری نژاد به کاهش مراجعه بیمه شدگان جهت اخذ دفترچه بیمه اشاره کردو افزود: درشهرستان خاتم از ۶٠٠٠مراجعه کننده ۵۵٠٠ مراجعه کننده غیر حضوری جهت اخذ دفترچه بیمه و۵٠٠نفر مراجعه کننده حضوری خدمات خود را دریافت کردند و این سیاست درحال انجام است تا خدمات غیرحضوری برای رفاه حال بیمه شدگان افزایش دهیم.

وی از پرداخت ٢میلیارد و٢۵٠میلیون تومان به بیمه شدگان شهرستان خبرداد و افزود: در سه ماه سال‌جاری ١میلیارد و ٨۵٠میلیون تومان به مستری بگیران، ٣٢۰میلیون تومان به بیمه شدگان کوتاه مدت ،بیماری، بارداری وکمک هزینه‌های ازدواج، و٨٠میلیون تومان به بیمه شدگان بیکاری غیر ارادی پرداخت شده است.

 تامین اجتماعی شهرستان خاتم روزانه ٢۵میلیون تومان بیمه نقدی بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می شود.

انتهای پیام/ی

۵٠درصد از جمعیت شهرستان خاتم از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار