وزیر ورزش در زابل:

سالن ورزشی چند منظوره بانوان در استان احداث می‌شود

وزیر ورزش و جونان گفت: برای بانوان سیستان و بلوچستان باید کار ویژه‌تری انجام شود و امکانات بیشتری فراهم شود، به همین منظور سالن ورزشی چند منظوره‌ای را احداث خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جونان در جمع خبرنگاران در فرمانداری زابل اظهار کرد: برای بانوان سیستان و بلوچستان که باور ما است که باید کار ویژه تری انجام شود و امکانات بیشتری فراهم شود، سالن چند منظوره‌ای را احداث خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه خانه جوان را در زابل و سایر شهرستان‌ها راه اندازی کنیم، گفت: سیستان و بلوچستان هم پروژه‌های زیادی در آن اجرا شده و هم نیاز به پروژه‌های مختلفی هم دارد تلاش می‌کنیم طی دو سه سال آینده پروه‌های استان به ویژه منطقه سیستان را افتتاح کنیم.

وی گفت: در این استان استعداد‌ها و ظرفیت‌های خوبی داریم تلاش می‌کنیم در بحث هم ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی به این منطقه توجه کنیم.

سلطانی‌فر بیان کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های اولویت‌دار به ویژه در منطقه سیستان حداکثر تا ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی که از سال‌های گذشته به ویژه دهه‌های گذشته در بخش ورزش روی دستمان مانده تکمیل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سالن کبدی پیشرفت خوبی ندارد که تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده آن را تکمیل و افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جونان گفت: برای بانوان سیستان و بلوچستان باید کار ویژه‌تری انجام شود و امکانات بیشتری فراهم شود، به همین منظور سالن ورزشی چند منظوره‌ای را احداث خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در بخش ورزش با اختصاص منابع و امکاناتی که دولت در اختیار وزارت ورزش قرار می‌دهد و با پیگیری همه مسؤولان استانی و کشوری در راستای حل مشکلات ورزشی این استان کارنامه خوبی را برجای بگذاریم.

انتهای پیام/ع

وزیر ورزش در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار