وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ورزشکاران در زابل؛

بهره برداری از سالن کشتی زابل تا فروردین ماه سال آینده/تکمیل پروژه های ناتمام سیستان و بلوچستان در اولویت کار قرار دارد

وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اینکه سالن کشتی شهرستان زابل تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسدگفت:تلاش می‌کنیم پروژه‌های اولویت دار در استان سیستان و بلوچستان تا ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسعود سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان  دردیدار با ورزشکارن و جوانان منطقه سیستان که در سالن اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف به خصوص ورزش دارای پتانسیل‌ها و استعداد‌های فراوانی است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

مسعود سلطانی فر اظهار داشت: قطعا با وحدت و همدلی که در همه صحنه‌های انقلاب از ملت ایران دیده شده و همچنین با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان می‌توانیم در برابر همه تهدیدات مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود افزود: دولت با تمام عزم، اراده و توان خود در تلاش است تا همه نیاز‌های مردم را تامین کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف به خصوص ورزش دارای پتانسیل‌ها و استعداد‌های فراوانی است که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد، گفت: امیدواریم همه این پروژه‌ها تا ۳ سال آینده و پیش از پایان دولت دوازده به بهره برداری برسند.

سلطانی فر با اشاره به اینکه سالن کشتی شهرستان زابل تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های اولویت دار در استان سیستان و بلوچستان و به خصوص منطقه سیستان حداکثر تا ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در تلاشیم هم در بخش ورزش همگانی و هم در بخش ورزش قهرمانی از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود تا شرایط مناسبی برای مردم منطقه سیستان فراهم شود.

وی همچنین از ساخت یک سالن چند منظوره برای بانوان در شهرستان زابل خبر داد و اضافه کرد: تعداد سمن‌های فعال در استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۲، ۵ سمن بود که در سال ۹۶ این تعداد به ۸۵ سمن رسید که بسیار خبر خوشحال کننده‌ای است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه خانه‌های جوان از نیاز‌های اصلی فرهنگی و اجتماعی است، گفت: لازم است که در هر استان یک یا دو مرکز جوانان وجود داشته باشد، اما در این استان سعی داریم چند برابر آن ایجاد شود.

وی ادامه داد: در خصوص اشتغال جوانان نیز تسهیلات خود اشتغالی به آن‌ها تعلق می‌گیرد که استان‌ها باید تلاش کنند تا این سهمیه را برای جوانان استان شان بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث قرض الحسنه ازدواج سهمیه بندی استانی وجود ندارد، تصریح کرد: در این زمینه نیز هر استانی باید تلاش و پیگیری کند تا با کمک مسئولان جوانان از قرض الحسنه ازدواج استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار