بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه میزبان پیشرفته ترین دستگاه آنژیوگرافی کشور  است و دومین مرکز تشخیص و درمان سکته کشور در کرمانشاه راه‌ اندازی می‌شود.  

دومین مرکز تشخیص و درمان سکته کشور در کرمانشاه راه‌ اندازی می‌شود تورج شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  گفت: با پیگیری هایی که در ۲ سال اخیر در راستای توسعه تجهیزات پزشکی استان در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت ، امروز شاهد راه اندازی " آنژیوگرافی بای پلین " در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بودیم که به محض آماده سازی فضای فیزیکی مورد استفاده دستگاه ، نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.  
 
وی افزود: این آنژیوگرافی که پیشرفته ترین دستگاه حال حاضر در کشور است با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال جهت ارتقاء خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران خریداری شده است.
 
شیرزادیان گفت: دستگاه آنژیوگرافی بای پلین در زمینه کارهای تخصصی مداخله‌ای عروق محیطی و قلبی به کار برده می‌شود و از جمله بارزترین ویژگی های آن میتوان به سرعت ، دقت و کیفیت بالای این دستگاه اشاره کرد. 
 
وی افزود: جدا از ظرفیت و کیفیت بالای این دستگاه که دقت تشخیص و درمان را ارتقاء خواهد داد ، کاهش دوز اشعه دریافتی پزشک‌ و بیمار از جمله دیگر مزیت‌های این دستگاه است.   
 
شیرزادیان گفت: پس از تهران و مشهد ، کرمانشاه سومین استان کشور است که آنژیو گرافی بای پلین را خریداری کرده و از امکانات به روز و پیشرفته این دستگاه در تشخیص و درمان سکته و نارسایی های عروق محیطی ، مغزی و قلبی بهره می برد.
 
وی ادامه داد:با خریداری و راه اندازی این سه دستگاه جدید ، مدرن و منحصر به فرد پزشکی که شامل 'ام آر آی' سه تسلا ، آنژیوگرافی بای پلین و دستگاه سی تی آنژیو ۲۵۶ اسلایس است ؛ به زودی شاهد آغاز به کار اولین مرکز تشخیص و درمان سکته غرب کشور در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه خواهیم بود.
 
شیرزادی گفت: پس از تهران و چند مرکز معدود دیگر ، کرمانشاه از اولین استان های کشور خواهد بود که دارای مرکز تشخیص و درمان سکته حاد است و در این مرکز که دارای به روز ترین امکانات و تجهیزات پزشکی ، اتاق عمل و مراقبت های ویژه است بر روی مباحث تشخیصی گرفتگی عروق و سایر مسائل مرتبط با سکته به صورت تخصصی کار است.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.