زلزله 4.2 ریشتری تازه آباد را لرزاند/بیمارستان در حال ساخت این شهر آسیب جدی دیده است

تازه آباد در استان کرمانشاه دقایقی پیش لرزید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ فروزی مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت : زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر ساعت 10 و سه دقیقه امروز (25 تیر) حوالی تازه آباد را لرزاند.

وی گفت : عمق این زلزله هفت کیلومتری از سطح زمین بود .

فروزی افزود: در یکی دو روز اخیر حدود 27 پس لرزه در این محدوده داشته‌ایم.

وی  بزرگترین آنها را لرزه 4.6 ریشتری صبح دیروز(یکشنبه) اعلام کرد که در حوالی تازه آباد رخ داد و گفت: تمام این لرزه‌ها، پس لرزه زلزله 7.3 ریشتری آبان سال گذشته است که محدوده لرزه‌ها عمدتا در 15 کیلومتری جنوب تازه آباد و در دشت ذهاب است.

زلزله صبح امروز تازه آباد خسارت به همراه داشت

خدادادی فرماندار ثلاث باباجانی گفت: زمین لرزه ای با قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10:03 دقیقه امروز شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.

وی افزود: تیم های ارزیابی خسارت به بخش های مختلف شهری و روستایی اعزام شده اند تا میزان دقیق خسارت های این زمین لرزه را مشخص کنند.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: براساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده بیمارستان در حال تاسیس شهر تازه آباد پس از زلزله صبح امروز در قسمت های مختلف همچون نما و دیوارهای داخلی دچار آسیب شده است.

به گفته فرماندار ثلاث باباجانی، زلزله 4.6 ریشتری روز گذشته این شهرستان نیز به تعدادی از منازل شهری و روستایی خسارت وارد کرد.

خدادادی گفت : خوشبختانه زلزله دیروز و امروز خسارت جانی به همراه نداشت.

انتهای پیام/د

 

تازه آباد لرزید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار