در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

زمان ثبت نام ارز دانشجویی برای دریافت در نیمه دوم سال/ دانشجویان کارشناسی جدیدالورد «ارز» نمی‌گیرند

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم زمان ثبت نام ارز دانشجویی برای دریافت در ۶ ماهه دوم سال را اعلام کرد.

اوایل مهرماه آغاز  ثبت نام دریافت شش ماهه دوم ارز دانشجویی/15 هزار دانشجو ارز خود را دریافت کردندمجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت  ارز دانشجویی گفت:  بیش از 15 هزار دانشجو از ابتدای سال در مقاطع تحصیلی مختلف ارز دانشجویی درخواست داشتند که حدود  60 درصد دانشجویان متقاضی  ارز را شامل می شود.

وی ادامه داد: ارز دانشجویی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور بدون هیچ مشکلی و در موعد زمانی مقرر پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویانی که اولین بار برای تحصیل به خارج از کشور اعزام می شوند امکان دریافت ارز دانشجویی  در 2 مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارند، اما براساس تصمیم اتخاذ شده  ارز دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود دوره‌های کارشناسی پرداخت نمی شود.


بیشتر بخوانید:جزئیات جدید ارز دانشجویی


صدیقی از  زمان ثبت نام  برای پرداخت  ارز دانشجویی در 6 ماه دوم به دانشجویان خبر داد و گفت: پرداخت شش ماهه اول ارز دانشجویی  آخر شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و سپس ثبت نام شش ماهه دوم دریافت ارز دانشجویی آغاز می شود.

وی تاکید کرد: ارز دانشجویی هر شش ماه یک بار به مبلغ 6 هزار دلار به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور پرداخت می‌شود و دانشجویانی که برای دریافت ارز ثبت نام کرده‌اند، به تدریج برای دریافت ارز مورد نظر به بانک عامل معرفی  و ارز خود را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

ثبت نام دریافت شش ماهه دوم ارز دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار