چهارمین خانه ورزش روستایی تربت حیدریه به بهره برداری رسید

چهارمین خانه ورزش روستایی تربت حیدریه با حضور جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی ومحلی در روستای کاج درخت از توابع بخش، مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

چهارمین خانه ورزش روستایی تربت حیدریه افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حمیدرضا امینی در آیین افتتاح این خانه ورزش با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در روستا‌ها گفت: ورزش روستایی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و با توسعه زیرساخت‌ها می‌توان به توسعه ورزش روستایی کمک کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: با ایجاد خانه‌های ورزش روستایی به دنبال فراهم کردن زمینه برای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های ورزشی در روستا‌ها به ویژه در حوزه بانوان هستیم.

وی در ادامه حضو فعال بانوان و نوجوانان روستایی در میادین ورزشی و همچنین کمک به قشرآسیب پذیر بویژه در حاشیه شهر‌ها را یادآور شد و افزود: ایجاد وتجهیز اماکن ورزشی در روستا‌ها بستر و ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌ها و بالابردن توانمندی‌های این بخش می‌باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم ورزش در توسعه پایدار جوامع گفت: یکی از اهداف والای انقلاب اسلامی ایران توزیع عادلانه امکانات است که راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی نیز در راستای رسیدن به همین هدف می‌باشد.

سعید باستانی با تاکید برجایگاه ارزشمند ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه سلامت خاطرنشان کرد: نگاه جدی مسئولین به این امر و تقویت زیرساخت‌ها بویژه در روستا‌ها به تحقق این امر کمک خواهد کرد.

خانه ورزش روستایی کاج درخت، با متراژ ۱۰۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلون ریال راه اندازی شده فاز دوم توسعه آن نیز در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

دارت، مچ اندازی، شطرنج، فوتبال دستی، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال و بازی‌های بومی محلی رشته‌های ورزشی فعال در خانه ورزش روستایی کاج درخت می‌باشند.
 
انتهای پیام//ع.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.