دستگیری ۱۲ متهم دخیل در نزاع‌های دسته جمعی شهر‌های مشهد،قوچان و کاشمر

۱۲ متهم که در نزاع‌های دسته جمعی شهر‌های مشهد قوچان و کاشمر دخالت داشتند، در ۲۴ ساعت گذشته دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: دیشب نزاع جمعی در محدوده منزل آباد دستگیری متهمان نزاع‌های جمعی در خراسان رضوی مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد، طبق بررسی اولیه این نزاع بین 30 نفر با استفاده از قمه، چوب و چاقو هنگام بازی فوتبال رخ داده بود.

وی افزود: با حضور پلیس 4 نفر از عوامل اصلی این نزاع دستگیر و از بروز صدمات و جراحت به طرفین نزاع پیشگیری شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه به وقوع نزاع جمعی در کاشمر نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز 5 شهروند به علت اختلاف حساب، با چاقو درگیر شده بودند.

سردار کریمی افزود: در این ارتباط یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد و 4 نفر دیگر دستگیر شدند؛ همچنین در قوچان 6 نفر به علت اختلاف‌های شخصی با شلیک تیرهوایی اسلحه وینچستر فضای رعب آوری ایجاد کرده بودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: خودروی 4 نفر از عوامل این نزاع که از محل متواری شده بودند در تعقیب و گریز پلیسی واژگون و این افراد دستگیر شدند.

سردار کریمی افزود: پایین بودن آستانه صبر و تحمل افراد، عصبانیت‌های آنی، توهین و پرخاشگری و به همراه داشتن سلاح سرد از مهمترین عوامل اصلی زمینه ساز نزاع و درگیری‌های جمعی است؛ شهروندان سعی کنند در مواجهه با عوامل و موقعیت‌های عصبانیت آفرین خونسردی خود را حفظ کرده و از اقدامات هیجانی و احساسی خودداری کنند.

انتهای پیام// ز.‌ی


متهمان نزاع‌های جمعی در خراسان رضوی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.