جیمز کومی از آمریکایی‌ها خواست ماه نوامبر به دموکرات‌ها رای دهند

رئیس سابق اف بی آی که از جمهوریخواهان قدیمی است از آمریکایی‌ها خواسته است که در انتخابات ماه نوامبر کنگره به دموکرات‌ها رای دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) که از جمهوریخواهان قدیمی است و با دونالد ترامپ در مورد تحقیقات مربوط به ماجرای ادعایی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درگیر شد از آمریکایی‌ها خواسته است که در انتخابات ماه نوامبر کنگره به دموکرات‌ها رای دهند.

بر اساس این گزارش، کومی در توییتر نوشت: «این کنگره جمهوریخواه ناتوانی خود را در برآورده کردن اهداف بنیانگذاران آمریکا ثابت کرده است. تمام آن‌هایی که به ارزش‌های این کشور باور دارند باید پائیز امسال به دموکرات‌ها رای دهند. اکنون اختلافات سیاسی اهمیت ندارد. تاریخ چشم‌های خود را به ما دوخته است.»

کومی در ماه مه سال ۲۰۱۷ در ارتباط با آنچه که وزارت دادگستری آمریکا نوع برخورد او با تحقیقات اف بی آی در مورد هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ نامید اخراج شد، اما ترامپ خود بعدا اخراج کومی را به تحقیقات اف بی آی در مورد ماجرای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مربوط دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار