سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی:

شورای نگهبان امانت دار مردم است

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی گفت:شورای نگهبان براساس قانون انتخابات صلاحیت افراد را بررسی می‌کند و هرگز این گونه نبوده است که صلاحیت یک فرد بصورت حزبی یا جریانی بررسی شود.

شورای نگهبان امانت دار مردم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محرابی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی با اشاره به نقش شورای نگهبان به عنوان امانت دار مردم افزود: شورای نگهبان به عنوان یک مرجع تأثیرگذار در حفظ کیان کشور در دو حوزه نظارت بر قانون‌گذاری و نظارت بر برگزاری انتخابات به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد:شورای نگهبان براساس قانون انتخابات صلاحیت افراد را بررسی می‌کند و هرگز این گونه نبوده است که صلاحیت یک فرد بصورت حزبی یا جریانی بررسی شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما نه تفتیش عقاید می‌کنیم و نه بدون سند و مدرک نظر می‌دهیم،گفت: شاخص‌های ما شاخص‌های قانونی از جمله اعتقاد به ولایت فقیه و التزام عملی به اسلام، نظام و همچنین نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخاباتی و سایر شرایط قانونی است.

محرابی افزود: رقابت‌های انتخاباتی را باید کنار گذاشت و همه در کنار هم برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم. ایجاد کار شکنی و گام برداشتن برای عدم موفقیت یک گروه خاص، با هدف تضعیف طرز فکر سیاسی مقابل ما، آسیبی جدی برای کشور است و باید تمامی نگرش‌ها از آن پرهیز کنند.

انتهای پیام//ف.ن
 

صلاحیت یک فرد به صورت حزبی یا جریانی بررسی نمی شود

برچسب ها: شورای نگهبان ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.