سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان‌رضوی گفت: رسانه‌ها باید به صورت منطقی و با حساب و کتاب به ترویج معنویت و عفاف و حجاب بپردازند و قطعا می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

دنیا را رسانه اداره می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام محمدحسین محرابی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی افزود: رسانه‌ها اگرچه خواستار فضای باز هستند، اما هنوز ظرفیت این فضا را پیدا نکردند.

وی با اشاره به این که تکلیف رسانه‌ها در شرایط کنونی بسیار سخت است تصریح کرد: دنیا را رسانه اداره می‌کند و به هر طرف که بخواهد می‌تواند جوامع را ببرد.

 سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگبان خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها باید به صورت منطقی و با حساب و کتاب به ترویج معنویت بپردازند و قطعا می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند. اصحاب رسانه در کنار بحث‌های سیاسی که مطرح می‌کنند میتوانند جامعه را به سمت معنویت بیشتر سوق دهند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان‌رضوی گفت: نباید اخبار طوری در رسانه‌ها منعکس گردد که هر روز وضع کشوز بدتر نشان داده شود. این اقدامات متاسفانه فاصله نسل جوان را با نظام بیشتر می‌کند؛ رسانه‌ها باید به موازات بیان اشکالات زیبایی‌های نظام را مطرح کرده و گسترش دهند.

انتهای پیام//ف.ن


نشست فعالان بسیج رسانه برگزار شد

برچسب ها: شورای نگهبان ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.