خدمت رسانی نیروهای امدادی هلال احمر به زائرین در کشور عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در جلسه ستاد اربعین در استانداری از خدمات رسانی نیروهای امدادی این جمعیت در ایام اربعین به زائرین کشور عراق و مرزهای ایران خبر داد.

خدمت رسانی نیروهای امدادی هلال احمر در اربعین به زائرین در کشور عراقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی سازمان امدادونجات کشور، جمعیت هلال احمر همانند سال های گذشته  در مرز ایران  در شهرهای چذابه، مهران و همچنین در شهر حله عراق حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اهم وظایف جمعیت هلال احمر استان در مراسمات اربعین اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته  نجاتگران، امدادگران، پرسنل  و نیروهای درمانی خدمات حمایتی، امدادی و درمانی به زائرین در کشور ایران، عراق و همچنین پشتیبانی هوایی جهت انتقال مصدومین احتمالی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات جمعیت هلال احمر کرمان در سال گذشته گفت: ۵۰۰ نفر از نیروهای امدادی،  در پایگاه های مرز ایران و داخل کشور عراق به زائرین خدمت رسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به استقرار ۴۱ دستگاه خودرو اتوبوس، آمبولانس، خودروی نجات خاطرنشان کرد: در سال گذشته به بیش از ۳۰۰۰ زائر خدمات امدادی، درمانی و همچنین اسکان ارائه شد.

رضا فلاح با اشاره به سایر اقدامات غیردرمانی جمعیت هلال احمر استان در ایام اربعین تصریح کرد: نیروی هلال احمر در سال گذشته حداقل ۲۰ هزار زائر حرم امام حسین در کل استان نیز با توزیع غذای گرم همراهی کردند.

وی در پایان تصریح کرد: خدمات و اقدامات جمعیت هلال احمر از زمان قبل از عزیمت زائرین تا زمان برگشت آخرین زائر در مرز ایران و داخل کشور عراق در مسیر شماره ۶ انجام می شود.


انتهای پیام /س

خدمات رسانی نیروهای امدادی  در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار