رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی:

لایحه کامل حمایت قضایی از محیط بانان در شرف تصویب نهایی است

رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی گفت: خوشبختانه لایحه کامل حمایت قضایی از محیط بانان در شرف تصویب نهایی است و امیدواریم بزودی شاهد اجرای آن به عنوان یک قانون ارزشمند در احقاق حقوق محیط بانان باشیم.

بلایحه کامل حمایت قضایی از محیط بانان در شرف تصویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ عباس صارمی دردیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: حفظ و پاسداری از آب، خاک و هوا و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست نیز بر عهده محیط بانان است و این قشر زحمتکش در این خصوص نیز باید مطالبه گر باشند.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی عمومی درحوزه حفاظت محیط زیست لازم است و همه باید نسبت به محیط زیست احساس مسئولیت کرده و آن را به فرزندان خود انتقال دهند.

وی با اشاره به تبعات ناشی از تخریب محیط زیست در زندگی شکارچیان غیر مجاز و متجاوزان طبیعت گفت: درحوزه پیشگیری 30 درصد سهم پیشگیری انتظامی و 70 درصد سهم پیشگیری وضعی و اجتماعی است و باید حفظ محیط زیست به این 70 درصد بپیوندد.

تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هم در این دیدار با اشاره به ارتقاء حمایت‌های مالی از محیط بانان افزود:تمام حوزه‌های دادگستری استان با عزم و اراده لازم پیگیر حل مشکلات حوزه محیط زیست هستند و باید از این ظرفیت و تعامل شکل گرفته حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام//ح. ص
 

سهم 30 درصدی نیروی انتظامی از پیشگیری تخریب محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.