بهره مندی بیش از ۵۵ هزار مددجو شهری از خدمات بیمه درمانی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گزارشی از خدمات بیمه درمانی این نهاد ارائه کرد.

رحمتی پورمعاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت: هم اکنون بیش از ۵۵ هزار مددجو شهری در استان از خدمات بیمه درمانی کمیته امداد بهره مند می شوند.

رحمتی پور با بیان اینکه ۷۵۵ نفر از مددجویان مشمول خدمات بیمه ای این نهاد بیمار صعب العلاج و خاص هستند، عنوان کرد: ۴۶۸ نفر از این بیماران سرطانی، ۱۰۲ نفر دیالیزی، ۷۹ نفر پیوند کلیه، ۵۵ مددجو دچار به بیماری ام اس، ۱۶ نفر بیمار هموفیلی و ۳۵ نفر مبتلا به تالاسمی ماژور هستند.

وی با یادآوری اینکه هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج تحت حمایت تا ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود، افزود: همچنین این نهاد ۱۸ میلیون تومان به بیماران کلیوی برای پیوند کلیه کمک می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد در کنار کمک به بیماران خاص وصعب العلاج ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان هزینه نگهداری به ۴۵۱ خانوار دارای سرپرست از کار افتاده و زمین گیر در استان پرداخت می کند.

کیومرث رحمتی پور با تاکید بر اینکه کمیته امداد به مدت ۱۵ سال است که با موفقیت خدمات درمانی را بر پایه طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند، ادامه داد: هر خانوار مددجو در نظام درمانی این نهاد دارای یک پزشک خانواده عمومی است و در صورت نیاز به خدمات درمانی بیشتر به پزشکان متخصص و فوق تخصص ارجاع داده می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: کمیته امداد به منظور تسریع در روند درمان مددجویان تحت حمایت با ۳۶۶ مرکز درمانی همچون پزشکان متخصص و فوق تخصص، آزمایشگاه، بیمارستان و مراکز پاراکلینیک در استان قرارداد همکاری منعقد کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

گزارشی عملکرد خدمات بیمه درمانی کمیته امداد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.