صالحی: احتمال صدور رای پرونده پیروانی تا فردا وجود دارد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: زمانی برای اعلام رای نهایی پیروانی تعیین نکردیم اما این احتمال وجود دارد این رای تا فردا صادر شود.

علی اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت پرونده افشین پیروانی اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه برای رسیدگی به پرونده افشین پیروانی برگزار کردیم و تحقیقات لازم را انجام دادیم تا رای نهایی را صادر کنیم. جلسه کمیته استیناف روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود و پرونده پیروانی هم فردا رسیدگی می کنیم.

او درباره اینکه قرار است فردا رای نهایی درباره پرونده افشین پیروانی صادر شود، بیان کرد: زمانی برای اعلام نهایی رای پرونده پیروانی تعیین نکردیم اما این احتمال وجود دارد که فردا به جمع بندی برسیم و رای را صادر کنیم.

صالحی درباره احتمال احضار پیروانی به کمیته استیناف گفت: به هر حال پیروانی مدارک خود را به کمیته استیناف داده است و شاید یک بار دیگر او را به کمیته دعوت کنیم تا درباره این پرونده شفاف سازی صورت بگیرد.

رئیس کمیته استیناف درباره وضعیت پرونده های جدید خاطر نشان کرد: پرونده جدیدی از کمیته انضباطی ارسال نشده است تا آن را بررسی کنیم.


بیشتر بخوانید: جدایی پیروانی از پرسپولیس قطعی شد


انتهای پیام/

آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار