عبداللهی:پرسپولیس با دایی به تفاهم نرسد نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن مطالبات علی دایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم حق ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را ندارد.

پرسپولیس با دایی به تفاهم نرسد نمی تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کندحسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صلاحیت نداشتن کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پرونده علی دایی با باشگاه پرسپولیس و ارجاع این پرونده به کمیته انضباطی بیان کرد: زمانیکه پرونده علی دایی و باشگاه پرسپولیس به جریان افتاد، کمیته تعیین وضعیت تشکیل نشده بود. به همین دلیل این پرونده در کمیته انضباطی و سپس به کمیته استیناف پیگیری شد.

او ادامه داد: رای پرونده علی دایی قطعی است و این موضوع از سوی کمیته استیناف به کمیته انضباطی ارجاع شده است. نامه محکومیت باشگاه پرسپولیس را در این پرونده به این باشگاه ابلاغ کردیم. اکنون پرسپولیس باید نسبت به اجرای رای صادر شده اقدام کرده و با دایی به تفاهم برسد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که باشگاه پرسپولیس همچنان نسبت به این پرونده اقدامی انجام ندهد، طبق مقررات مندرج در آئین نامه انضباطی با این باشگاه برخورد می کنیم. در این صورت پرسپولیس از فعالیت در نقل و انتقالات محروم می شود و در نیم فصل هم حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را ندارد.


بیشتر بخوانید:

علی دایی پرسپولیس را محکوم کرد

علی دایی پرسپولیس را مشروط کرد


انتهای پیام/

اظهارات دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار