مسئول دبیرخانه ستاد حفظ و مفاهیم قرآن کریم؛

ثبت‌نام دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم آغاز شد

محمد امیری از آغاز ثبت‌نام دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت با تمامی شرایط ثبت‌نام در این دوره آموزشی آشنا شوند.

ثبت‌نام دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم آغاز شدبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد امیری؛ مسئول دبیرخانه ستاد حفظ و مفاهیم قرآن کریم درباره برگزاری دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت quranhefz.ir با تمامی شرایط ثبت‌نام در دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم آشنا شوند.

زمینه‌سازی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن

وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم و تربیت مربیان کارآمد در زمینه تدریس حفظ قرآن کریم از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی است، تصریح کرد: ثبت‌نام در این دوره تا نیمه مرداد ماه ادامه دارد و بعد از اتمام ثبت‌نام، این دوره به مدت دو ماه با بهره‌مندی از اساتید و صاحب نظران برجسته برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه ستاد حفظ و مفاهیم قرآن کریم جذب و شناسایی استعداد‌های درخشان در زمینه مربیگری حفظ قرآن، تامین نیروی انسانی مورد نیاز کلاسها، آشنایی مربیان با مبانی کلی آموزش حفظ قرآن، آشنایی با فنون مهارت‌های عمومی و اختصاصی کلاسداری حفظ قرآن، آشنایی با مبانی تعلیم و تربیت اسلامی و استفاده از ظرفیت آموزش‌های الکترونیکی و غیر حضوری را از اهداف جزئی برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

امیری درباره شرایط شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی گفت: تقید به شئونات اسلامی، داشتن سلامت جسمی و روحی، تعهد به حضور منظم در کلاسها، داشتن حداقل تحصیلات دیپلم یا اتمام پایه دو حوزه، آشنایی با امور رایانه‌ای نمونه‌ای
از شرایط شرکت‌کنندگان حضور در این دوره است.

برگزاری دوره در بستر سیستم آموزش مجازی lms

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در بستر سیستم آموزش مجازی lms برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: درس‌ها و محتوا‌های این دوره در سه بخش پیش‌نیاز، محتوای اصلی دوره و تکالیف پس از دوره برنامه‌ریزی شده است.

مسئول دبیرخانه ستاد حفظ و مفاهیم قرآن کریم یادآور شد: مرور تمامی سرفصل‌ها با امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین و کارگاه‌های رفع اشکال از ویژگی‌های دوره آموزش مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم است.
انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار