تاکید استاندار خراسان رضوی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار خراسان رضوی گفت : امروزه بیش از هر زمان ، نیازمند باز تعریف مفاهیم ایثار و شهادت هستیم تا جامعه و نسل جوان درک بهتری از این فرهنگ داشته باشند .

تاکید استاندار خراسان رضوی بر باز تعریف فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در دیدار با والدین شهید جابلی گفت : عامل توسعه قدرت راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه ، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی افزود : شهدا مدارجی را طی کرده اند که پیران عارف طی ده‌ها سال تمرین نتوانسته اند به آن برسند و بزرگان به مقامات آنان غبطه می‌خورند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد : این معامله با خداوندی است که خود ناظر بر خانواده شهید است و ما نیز به مدد این دیدار‌ها و دعا‌های والدین شهدا دلگرم به ادامه خدمت به مردم هستیم .

رشیدیان گفت : در شرایطی که آمریکا به ملت ایران چنگ و دندان نشان می‌دهد و صهیونیست‌ها تهدید می‌کنند و برخی کشور‌های متحجر منطقه نیز راه آنان را ادامه می‌دهند ، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جدی امروز کشور است .

وی افزود : آنچه که باعث قدرت ملت و نظام و توسعه قدرت راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه شده، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است .

استاندار خراسان رضوی ادامه داد : هیچ کشوری و سلاحی نمی‌تواند در مقابل این فرهنگ مقاومت کند و ما به عنوان امانتداران شهدا امروز باید این مفاهیم را که فرزندان شهید شما پیشقراولان آن بودند ، باز تعریف کنیم تا جامعه و نسل جوان درک بهتری از آن داشته باشند .

رشیدیان خطاب به والدین شهدا گفت : دعا کنید امانتی را که شهیدان و امام شهدا به ما سپرده اند بتوانیم به سرمنزل مقصود رسانده و با شناخت مسئولیت خود در قبال شهدا به درستی به آن عمل کنیم .

انتهای پیام // ف. ش
 

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهدا

برچسب ها: شهادت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.