فرمانده ستاد ارتش آمریکا با اشرف غنی دیدار کرد

جوزف ووتل، فرمانده ستاد ارتش آمریکا که به کابل سفر کرده است با محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ ریاست جمهوری این کشور دیدار کرد.

فرمانده ستاد ارتش آمریکا با اشرف غنی دیدار کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جوزف ووتل، فرمانده ستاد ارتش آمریکا که به کابل سفر کرده است با محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در ارگ ریاست جمهوری این کشور دیدار کرد.

طرفین در این دیدار ددرباره تامین امنیت انتخابات، مذاکرات صلح بین‌الافغانی، تجهیز و تقویت بیشتر نیروهای امنیتی و دفاعی و مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کردند.

جنرال ووتل، اصلاحات در نهادهای امنیتی و دفاعی و نیز دستاوردهای حکومت افغانستان را مورد ستایش قرارداد و برای دوام اصلاحات اظهار امیدواری کرد.اشرف غنی نیز بیان داشت: دولت افغانستان ضمن دستاوردهای عمده در بخش‌های مختلف، در خصوص تامین صلح، اجماع ملی، منطقه ای، بین‌المللی و کشورهای اسلامی را فراهم کرده است و زمینه برای تأمین صلح نسبت به هر زمان دیگر فراهم شده است، زیرا آتش بس نشان‌داد که مردم و طالبان افغان از جنگ خسته‌اند و خواستار صلح با عزت و پایدار می باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار