مدارس خیرساز رودبارجنوب آماده بهره برداری

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از مجموع ۴۴ مدرسه خیر ساز که کلنگ زنی شده است تا کنون ۱۵ مدرسه در شهرستان رودبارجنوب آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان جذب و مشارکت خیرین برای ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی را در این شهرستان را موفقیت آمیز عنوان کرد و گفت: ساخت مدرسه یک کار ماندگار، بزرگ، اثرگذار و ارزشمند است و فراهم نمودن فضای آموزشی مناسب و استفاده از تجهیزات مناسب و نوین دراین فضا‌ها به منظور شکوفایی استعداد دانش‌آموزان و تحقق عدالت آموزشی امری مهم و ضروری است.

وی اظهار داشت: حوزه فعالیت خیرین در همه عرصه‌ها گسترده شده است و با ورود به مسئله تعلیم و تربیت درجامعه تاثیری مثبت و ارزشمندگذاشته است.

اسکندری نسب فضیلت علم آموزی و فراهم نمودن بستر علم آموزی را یک عبادت عنوان کرد افزود: کار خیرین مدرسه ساز مبنای یک کار ماندگار در جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: ۴۴ مدرسه خیر ساز در رودبار جنوب در طی هشت ماه کلنگ زنی شده است که از مجموع این مدارس تا کنون ۱۵ مدرسه خیر ساز آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: تا مهر امسال آمار این مدارس جهت افتتاح بیشتر خواهد شد و بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دراین مدارس می‌توانند در راستای عدالت آموزش ادامه تحصیل دهند.
انتهای پیام/ی

ساخت مدرسه به همت خیران در رودبارجنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.