معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوری مطرح كرد؛

لزوم توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجویان به منظور افزایش اشتغال پذیری آنها

برومند گفت: توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجویان مهمترین گام در راستای مهارت آموزی و اشتغال پذیری دانشجویان است.

لزوم توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجویان به منظور افزایش اشتغال پذیری آنهابه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوری با اشاره به توسعه پارك های علم و فناوری اظهار كرد: توسعه صلاحیت های حرفه ای دانشجویان مهم ترین گامی است كه در راستای مهارت آموزی دانشجویان با همكاری سازمان فنی و حرفه ای برداشته شده است. اشتغال پذیری دانشجویان باید در راس امور قرار گیرد.

برومند تصریح كرد: امروزه ارتباط دانشجویان با سازمان فنی و حرفه ای نسبت به گذشته بیشتر شده است. در همین راستا آموزش عالی اقدام به امضای تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای كرده است.  با ایجاد این تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای به دانشگاه‌ها نزدیک شده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاكید بر اینكه ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ورود به بازار كار یكی از مهم ترین فعالیت های این حوزه است، اظهار كرد: تفاهم نامه وزارت علوم با سازمان فنی و حرفه ای با عنوان توسعه صلاحیت های حرفه ای دانشجویان، باعث می شود که اشتغال در كشور توسعه پیدا كند.

وی اضافه كرد: همچنین طبق تفاهم نامه بین نیروهای مسلح و معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، مقرر شده است كه دانشجویانی كه مدرك مهارت خاصی را دارند، در همان زمینه و تخصص مربوطه خدمت سربازی خود را به پایان رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار