زیر ساخت‌های اردکان در حوزه فرهنگی و اقتصادی فراهم شود

فرمانداراردکان گفت: با وجود صنایع و تولید اشتغال در اردکان باید زیر ساخت‌های اردکان را در حوزه فرهنگی و اقتصادی فراهم کنیم.

هادی مقیمی فرماندار اردکان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: اردکان دارای بزرگترین کارخانه جات تولید کاشی و شیشه در کشور است و یکی از تولید کنندگان اصلی برای نیازهای داخلی و صادرات به کشورهای خارجی است.

مقیمی افزود: شهرستان اردکان به دلیل وجود صنایع و تولیدو  اشتغال  و مهاجر پذیر بودن از حساسیت بالایی برخوردار است و ما باید زیر ساخت‌های اردکان را در حوزه فرهنگی ، اقتصادی  و اشتغال  فراهم کنیم.

وی ادامه داد: وجود صنایع در اردکان مشکلاتی همچون آلایندگی و تشدید خشک سالی در منطقه شده است امروزه مشکلات اردکان در دو حوزه خلاصه می‌شود یک، آب و دیگری محیط زیست است که باید امکاناتی برای رفع آن ایجاد شود.

در حاشیه افتتاح باشگاه خبرنگار شهرستان اردکان ضمن خیر مقدم به رئیس باشگاه خبرنگاران کشور و رئیس امور باشگاه‌های استان گفت: اردکان به یونان کوچک معروف است جرا که فلاسفه مشهور و ارزشمندی در این شهرستان رشد کرده و باعث افتخار این شهرستان شده اند که از جمله این‌ها میتوان به ۱۸ فقیه متعهد اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

تلاش مسئولان برای رفع مشکلات فرهنگی واقتصادی اشتغال در اردکان

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار