معاون استاندار خراسان رضوی :

پرداختن به پدیده طلاق در اولویت قرار دارد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت :پرداختن به پدیده طلاق و موضاعات حوزه زنان وخانواده در اولویت قرار دارد.

پرداختن به پدیده طلاق در اولویت قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمشهد، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی در نشست اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده افزود: اتاق فکر اندیشه ورزان فضای مناسبی برای تغذیه فکری کارگروه‌های اجرایی بویژه کارگروه زنان و خانواده است و موضوع طلاق نیز از جمله مواردی است که باید در اتاق فکر به آن پرداخته شود.

وی افزود: پدیده تجرد در بین کارکنان دولت یک پدیده منفی است و باید طرح‌های ویژه جهت ترغیب به ازدواج کارکنان دولت تدوین شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با توجه به ظرفیت بالای علمی ودانشگاهی استان خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استان در تدوین طرح‌های مرتبط با حوزه خانواده و تسری آن به کل کشور استفاده نمود.

نوروزیان  خواستار اولویت بندی موضوعات حوزه زنان و خانواده شد و گفت: اولویت بندی موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده و ارائه نتایج تحلیلی و مقایسه‌ای طرح‌های انجام شده در این حوزه از جمله وظایف اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده است.

وی گفت: در موضوعات حوزه زنان و خانواده می‌توان از ظرفیت بالای سازمان‌های مردم نهاد نیز به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام//م. ص

برگزاری نشست اتاق فکر اندیشه ورزان تحکیم بنیان خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.