امام جمعه تربت جام ؛

نماز جمعه یک حرکت مردمی است

امام جمعه تربت جام گفت: نماز جمعه یک حرکت مردمی است که در راستای اهداف اسلام به روشنگری می‌پردازد و جهت تحقق مطالبه مردمی تلاش می‌کند.

نماز جمعه یک حرکت مردمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدحجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری امام جمعه تربت جام در نشست خبری با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز نماز جمعه در کشورافزود : تلاش برای  برگزاری مطلوب نماز جمعه و حضور گسترده مردم در این نماز عبادی و سیاسی با رویکرد کمی  و کیفی از از دیگر برنامه‌های ستاد نماز جمعه تربت جام می‌باشد.

وی گفت: تمام گروه‌های ستادی در مصلی الغدیر تربت جام به صورت افتخاری خدمت می‌کنند که در مجموع حدود 130 نفر در قالب کمیته‌های مختلف مشغول می‌باشند.

امام جمعه تربت جام مطالبه گری از حقوق مردم، دفاع از مظلوم و توجه به اهداف اسلامی را از وظایف امام جمعه برشمرد و افزود: نماز جمعه در رأس امور است و باید از این حرکت اجتماعی به مسایل مختلف جامعه توجه کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری گفت: آنچه را اکنون مردم را با بحران مواجه کرده است بیکاری، اعتیاد، طلاق و معیشت است که باید در منطقه توجه بیشتری انجام پذیرد و رفع مشکلات موجود مستلزم همکاری مسئولین و مردم است تا این مشکلات به حداقل برسد و باید این نظارت‌ها از سوی ائمه جمعه منطقه و همکاری مردم و مسئولین به جدیت دنبال شود.

وی به خبرنگاران شهرستان تربت جام توصیه کرد: شما رسانه‌ها پرچمدار محرومیت در منطقه هستید و باید مشکلات مردم بدرستی انعکاس داده شود تا مردم اخبار غلط را از منابع خبری کذب دنبال نکنند و گروه‌های مجازی در شبکه‌های مختلف در جایگاه خبرنگاران نیستند، چون خبرنگاران نسبت به کلام خود پاسخگو هستند.

امام جمعه تربت جام گفت: در حال حاضر شبهات خبری در فضای مجازی توسط دشمن از کانال‌های مبهم انتشار داده می‌شود و این مسیر برای رصد اخبار امن نیست.

انتهای پیام/س، ج
 

نشست خبری امام جمعه تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.