منتخبین مرحله استانی مسابقات قرآن استان بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن استان بوشهر مشخص شدند.

منتخبین مرحله استانی مسابقات قرآن استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد اسمعیلی اظهار داشت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر با حضور و رقابت ۲۳۲ نفر در قالب ۱۰۴ نفر شرکت کننده آقا و ۱۲۸ نفر شرکت کننده خانم برگزار شد.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف، حدیث و تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر به صورت برخط برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و دعاخوانی و اذان در مجتمع شهید بهشتی ویژه آقایان و مجتمع شهید مفتح ویژه خانم‌ها به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: ۱۰ نفر داور استانی و دو نفر ناظر کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه، داوری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان بوشهر را بر عهده داشتند.

اسمعیلی افزود: در رشته حفظ کل قرآن کریم زینب حسین آبادی و شهربانو صادق زاده به ترتیب حائز رتبه اول و دوم مرحله استانی در بخش آوایی شدند و وجیهه درویشی به مقام برتر در رشته حفظ جزء دست یافت و رباب حسینی، زینب پاریابی و محبوبه حسنی در رشته حفظ جزء به ترتیب به مقام اول تا سوم در این رشته قرآنی رسیدند و زینب حسینی، رقیه رستم جبری و محدثه امینی در رشته حفظ جزء به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: زهرا کشاورز، نرجس شریف زادگان و سمیه‌سادات بحرانی در رشته قرائت ترتیل حائز رتبه اول تا سوم مرحله استانی شدند و سیده علیه حسینی، سیده شکوفه حسینی و سمیه زنده بودی در رشته قرائت تحقیق به ترتیب مقاوم اول تا سوم این رشته‌های قرآنی را کسب و به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: طاهره خیرخواه، مریم ویسی و عصمت خضوعی آزاد به ترتیب حائز مقام اول تا سوم رشته دعاخوانی مرحله استانی در بوشهر شدند.

وی اظهار داشت: محمد انگشبه، سید عباس حسینی و میلاد میگلی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم مرحله استانی شدند و عبدالعزیز کمالی، ایمان شیخ و عبدالکریم گرگین در رشته حفظ جزء به ترتیب مقاوم اول تا سوم را بدست آوردند و در رشته حفظ جزء رضا علی نژاد، امین جوکار و مرتضی دیانت به رتبه اول تا سوم چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم دست یافتند و مسعود زنگوئی، علی محمدی و فضل الله دشتی به ترتیب در رشته حفظ جزء مقام اول تا سوم را کسب کردند.

اسمعیلی افزود: محمد جماله، رضا قائدی و ابوالفضل برازجانی در رشته قرائت تحقیق به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم این رشته قرآنی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند و محمدمهدی انگالیان، سیدوحید حسینی و مجتبی دشتستانی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل رسیدند.

وی ادامه داد: مقام اول تا سوم رشته اذان مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم به ترتیب به سید حامد ابطحی، روح الله زارع و علیرضا طاهری رسید و محمد علی هاشمی، مجید دریایی و حامد یوسفی در رشته دعاخوانی به ترتیب مقام اول تا سوم مرحله استانی را در بوشهر کسب کردند.

اسمعیلی خاطرنشان کرد: دو نفر شرکت کننده اهل سنت آقا و یک نفر شرکت کننده اهل سنت خانم در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حضور داشتند و بخش آوایی و غیرآوایی این دوره مسابقات به همت اداره امور قرآنی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مجتمع شهید بهشتی ویژه آقایان و مجتمع شهید مفتح ویژه خانم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن استان بوشهر مشخص شدند

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.