دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهیدان رهبر

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهیدان رهبر گفت: عیادت و دلجویی از خانواده شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با خانواده شهیدان علیرضا و تقی رهبر و همچنین جانباز ۷۰ درصد بهرام عبدالهی گفت: عیادت و دلجویی از خانواده شهدا ادای دین به این قهرمانان تاریخ  ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه عزت، سر افرازی و امنیت کشور ما مرهون جانقشانی و ازخود گذشتگی شهیدان و جانبازان است افزود: شهدا با الگو گیری از امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دفاع از میهن خود در برابر ظلم دشمنان ایستادگی کردند و امروز به ما آبرو و عزت بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ادامه داد: جانفشانی و از خودگذشگی شهیدان و جانبازان با هییچ معیار مادی قابل جبران نیست و فقط خداوند می‌توانند مزد این قهرمانان تاریخ را بپردازد.

آیت الله رسول فلاحتی تصریح کرد: امروز ما برای اینکه شهدا را خوشحال کنیم باید به وصیت آن‌ها عمل کنیم واز منویات رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم تا ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

شهیدان علیرضا و تقی رهبر در سال‌های ۶۴ و ۶۵ در عملیات والفجردر فاو و والفجر ۲ در منطقه حاج عمران به درج رفیع شهادت دست یافتند.

جانباز ۷۰ درصد بهرام عبدالهی در سال ۶۷ از ناحیه دو چشم درمرکز آموزشی شهید مطهری گیلان دچار جراحت شد.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهیدان رهبر دیدار کرد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.