بازدید مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «کودک شو»

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در آستانه شروع مرحله فینال از پشت صحنه مسابقه «کودک شو» بازدید کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سری دوم «کودک شو» به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی از زمستان ۹۶ در ۲۲ هفته با حضور خانواده های مختلف و کودکانشان روی آنتن رفت.

در پایان هر هفته از پخش این برنامه یک خانواده با رای مردم برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب شدند و حالا زمان آن رسیده است که فینالیست های «کودک شو» با یکدیگر به رقابت بپردازند.

احسانی:«کودک شو» علاوه بر یک برنامه تلویزیونی یک خانواده است

 محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه جمعی از مدیران این شبکه،بعدازظهر روز گذشته،شنبه ۶ مردادماه با حضور در استودیو ضبط این برنامه با خانواده های شرکت کننده در مسابقه «کودک شو» دیدار کرد و در جریان روند برگزاری آن قرار گرفت و ضمن صحبت با عوامل برنامه گفت:من سالهای آخر خدمت خود را پشت سر می گذارم و تا به حال برنامه های زیادی ساخته و دیده ام اما برنامه هایی از جنس «کودک شو» ذی قیمت هستند؛ برنامه هایی که عوامل اثرگذار آن مردم هستند، مغتنم است.

وی با تاکید بر تاثیری که خانواده های شرکت کننده بر مخاطبان می گذارند، ادامه داد: در برخی خانواده ها که روابط سردی حاکم است برخوردهای گرم شما برایشان الهام بخش است. به هر حال اگر مشکل و اختلافی از آنها حل شود شما در این ثواب شریک هستند.

مدیر شبکه نسیم خطاب به فینالیستها و دست اندرکاران برنامه با بیان اینکه به اینجا آمدم تا از نزدیک شما را ببینم و به شما تبریک بگویم، در پایان گفت: من اعتقاد دارم «کودک شو» علاوه بر یک برنامه تلویزیونی یک خانواده است که باید آن را حفظ کرد و سری سه و چهار و پنج و شش هم خواهد داشت. ان شاءالله این برنامه الگو باشد.

«کودک شو» با اجرای پژمان بازغی شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و جمعه ها ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

گفتنی است؛ در پایان سری دوم برنامه، خانواده برگزیده یک دستگاه آپارتمان را به عنوان جایزه دریافت می کند و آپارتمان به نام فرزند خانواده برگزیده سند خواهد خورد.

انتهای پیام/

 مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «کودک شو» بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.