فرماندار همدان گفت: همدان رتبه اول در بازآفرینی شهری را به خود اختصاص داده و این موفقیت حاصل تعامل همه دستگاه‌های اجرایی بوده است.

همدان در بازآفرینی شهری رتبه اول را به خود اختصاص داد  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی فرماندار همدان در ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان همدان بیان کرد: همدان در رابطه با بازآفرینی، طرح‌هایی که داشته و کارهایی که صورت داده و زمین‌هایی که مشخص کرده خوشبختانه در کشور رتبه اول را حائز شد.

وی  با شاره به اینکه سال جاری یکی از سیاست‌های مهم دولت طرح محدوده‌های بازآفرینی است، تصیح کرد: 12 پروژه با اعتبار  847میلیارد در طرح باز افرینی در دست اقدام است.

 فرماندار همدان بیان کرد: بازآفرینی شهری و باید این طرح توسط مسئولان مربوطه جدی گرفته شود.

تعالی با اشاره به اثرگذار بودن مصوبات  در کارگروه ها تاکید کرد: سند دار شدن املاک عادی، صدور پروانه رایگان و اتمام موفقیت آمیز پیاده راه بوعلی از جمله این طرح هاست.

وی در رابطه تاسیس دفاتر تسهیل گری که فرآیند ارتباط بین مردم و شهرداری آسان می کند، گفت: این دفاتر می تواند با حل مشکل بورکراسی  اداری مردم را از سردرگمی نجات دهند.

فرماندار همدان با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان  در ارائه خدمات شهری بیان کرد: باید هدف شبکه ها و خدمات زیر بنایی توسط این دستگاه  ها مشخص شده تا از دوبارکاری و تحمیل هزینه های اضافی بر دوش شهرداری جلوگیری کرد.

تعالی با بیان اینکه شهرداری در طرح بازآفینی در محوریت قرار دارد، گفت:  باید تمامی موانع بر سر این راه برداشته شود  تا شاهد پیشرفت خوب شهرستان همدان در طرح بازآفرینی باشیم.

انتهای پیام/ص.ف

رتبه اول بازآفرینی شهری نصیب همدان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.