با حضور وزیر بهداشت در زنجان؛

کلینیک‌ویژه تخصصی «دانش» خرم‌دره افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلینیک‌ویژه تخصصی «دانش» خرم‌دره به‌عنوان اولین برنامه سفر دو روزه هاشمی به استان زنجان افتتاح شد.

کلینیک‌ویژه تخصصی «دانش» خرم‌دره افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز کلینیک‌ویژه تخصصی «دانش» به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول نظام سلامت در شهرستان خرم‌دره با هدف کاهش پرداختی مستقیم مردم، استانداردسازی زمان و کیفیت خدمات ویزیت بیماران سرپایی و افزایش سرعت دسترسی عموم مردم به خدمات تخصصی ایجاد شد.

با توجه به توسعه زیرساخت‌های درمان در کشور، کلنگ احداث ساختمان این کلینیک‌ویژه در ۲۰ اسفندماه سال ۹۴ در زمینی به مساحت ۱۳۶۴ مترمربع توسط جمعی از خیرین بهداشت و درمان شهرستان اهدا شده بود، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع به زمین زده و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث و تجهیز شد.

این کلینیک‌ویژه در دو طبقه به مساحت ۸۰۰ مترمربع فضای فیزیکی و با بیش از ۱۵ مطب پزشکی و پروسیجر‌های تخصصی شامل قلب و عروق، گوارش، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و نازایی، گوش و حلق و بینی و بخش‌های پاراکلینیکی شامل داروخانه ارائه خدمات خواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه نخستین روز از سفر خود، دقایقی دیگر در مراسم تجلیل از برترین‌های اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی که به میزبانی مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ی

 

وزیر بهداشت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.