معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

۴ فرمانداری در خراسان رضوی با سرپرست اداره می‌شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بازنشسته شدن فرمانداران شهرستان‌های بردسکن، چناران، جغتای و سرخس درحال حاضر فرمانداری‌های این شهرستان‌ها تا تعیین تکلیف گزینه فرماندار با سرپرستی اداره می‌شوند.

۴ فرمانداری در استان با سرپرست اداره می‌شود محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی  در حاشیه معرفی فرماندار بردسکن در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به اینکه گزینه پست فرماندار مشهد انتخاب شده است افزود: فقط منتظر وزیر هستیم تا حکم فرماندار مشهد را امضا کند.

نوروزیان یکی از علت‌هایی که برخی از نمایندگان استان در بحث قانون منع بازنشستگی اظهار نظر کردند را واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان بیان کرد و ادامه داد: نمایندگان با تصویب این قانون به دنبال این هستند که حضور جوانان را در پست‌های مدیریتی فراهم کنند.

وی از فعال شدن ستاد تنظیم بازار در استان خبرداد و گفت: یکی از علل گرانی‌ها ناشی از فضای روانی و تصمیمات برخی از مدیران بالا دستی است.


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی از همکاری کسبه استان به ویژه شهر مشهد در تامین کالا‌های مردم تقدیر کرد و افزود: عده ایی می‌خواستند اوضاع بازار مشهد را برهم بریزند که نقشه آن‌ها خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز بدون ایران خیلی از معادلات در دنیا رقم نمی‌خورد و ما نیازی به مذاکره با امریکا نداریم بلکه آن‌ها دنبال مذاکره با ما هستند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اگر همه یک صدای واحد باشیم همه مشکلات قابل حل است، ولی متاسفانه عده ایی که با دولت همراه نیستند تسویه حساب‌های سیاسی را در این رابطه دخیل می‌کنند و در برابر دولت موضع می‌گیرند که در واقع این افراد به نظام ضربه وارد می‌کنند.

نوروزیان مردم ایران را مردمی موقع شناس دانست و افزود: با اتحاد و همدلی که وجود دارد مشکلات فراروی جامعه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ن

گفتگو با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.